06 Jun 2011

Majlis Kesyukuran dan Sambut Menantu 6/6/11

Hari ini 6/6/2011 merupakan salah satu hari istimewa buat abang aku, Amer dan Isterinya yang sah, Kak Ziela di rumah pengantin lelaki; Majlis Kesyukuran dan Sambut Menantu.
Abang aku akad nikah pada 01/06/2011 dan Majlis Persandingan di Pihak perempuan pada 02/06/2011. Malangnya, aku tak cuti masa tu.. So, aku cuma menghadiri Majlis Kesyukuran dan Sambut Menantu untuk hari ni jer..
Banner Majlis Perkahwinan abang aku, Kreatif kan.. sape la yang buat tu... Kawan abang aku kot, biasalah.. pasangan Jurusan Seni Halus katakan..
Jadi, aku dengan berlagak pandainya menjadi Photographer dan Videographer bajet murah jer..
Fakta : Oleh kerana aku tak menghadiri semasa majlis di pihak perempuan, wakil yang mengambil video sungguh tak memuaskan hati aku ler.. huhu~~ Baru jer nak wat ala-ala video kahwin..

p/s: Aku tak lepas Ujian Fizikal Leftenan Maritim X17.. nanti aku citer..

11 ulasan:

  1. malam ni ada ong. cuba tengok follower bal. 1234 orang.rugi kalu tak buat screenshot neh. hehehe.

    BalasPadam
  2. mntk tlg kwn2 utk like page ni buley? bg y da thnx sgt2.. kalo blm, help me plzzz http://fnndoubleooomph.com.my/home.php?fnnid=100000023988617

    BalasPadam
  3. katne umh?
    nk pegi mkn2 ni..
    haaha

    BalasPadam
  4. i follow u..jummm..jalan2 belog saya...:)
    btw, cumell banner tuuu.kreatif ! :)

    BalasPadam
  5. Comel je haa banner dia! Nt Shag nak tempah kat kawan abang IX jugak lah :P

    BalasPadam
  6. amacm leftenan maritim tu bro?
    aku nye esok..
    ade tips tak...


    cuak ni

    hehe

    BalasPadam
  7. congrats untuk abang kamu..
    kamu bila lagi??=))

    BalasPadam
  8. wahhhh nk tempah kad kawen cmnih gak boleh? xD

    BalasPadam
  9. tak pernah tgk banner org kawen gambar kartun hehe..

    ehh...drama city hunter tu diadaptasikan dari Komik Jepun tau. Ni kisah aksi+romance. best sgt, hehe


    Heart In A Cage
    .

    BalasPadam
  10. cantik banner kawen abg awk..;)
    pandai kawan dia buat...kreatif..:)

    BalasPadam

Terima kasih kerana sudi baca.
Segala penulisan dan penerbitan di dalam blog ini berdasarkan kepada pengalaman, pandangan dan pemahaman peribadi blogger ismiqbal sahaja. Tahap pemikiran manusia tidak sama dan mungkin boleh buat pembaca terasa hati kerana ketidaksamaan pendapat.