21 Disember 2010

Anda Follower Camne erk? [Miss Nana]

Malam-malam ni biasa la amik peluang untuk blogwalking kenal-kenal ngan blogger baru kan...Pastu terserempak la ngan blogger ni yang kebetulan la dia ada wat entry skit.....
Tajuk dia : Anda Follower yang macam mana?

So kebetulan Blogwalking, singgah tepi jalan jap minum-minum air ker...kan....take-5 kata omputih.
Syarat-syarat ialah:
1# Nyatakan anda follower yang bagaimana?
Saya ni ialah follower yang ingin menluaskan network blogger, semakin banyak blogger, semakin kenal blogger, semakin tau pemikiran blogger lain melalui entry, semakin banyak info...kan..kan...?

2# Kenapa kome follow belog misz nana?
Teman follow blog mike kerana; kebetulan teman blogwalking...nak di jadikan jodoh terjupe la blog mike...kebetulan lak mike ada wat entry ni, teman pun amik la kesempatan nak wat entry ni....so, mungkin mike akan wat masa depan bleh teman ngikutnya...heheh

3#..Dua jer erk....so, lepas ni publish letak kat blog MIss Nana ni yer.....

OK dah! nak sambung blogwalking ke dunia perjalanan blog yang panjang sekali ni.....hehhehhe

1 ulasan:

Terima kasih kerana sudi baca.
Segala penulisan dan penerbitan di dalam blog ini berdasarkan kepada pengalaman, pandangan dan pemahaman peribadi blogger ismiqbal sahaja. Tahap pemikiran manusia tidak sama dan mungkin boleh buat pembaca terasa hati kerana ketidaksamaan pendapat.