01 Oktober 2010

Nana [Kucing] & Ikan-Ikan


"Posting" lepas ix ada ceritakan pasal ix beli Ikan Bandaraya. Sekarang ni Ix nak cerita pasal Kucing Ix lak. Lepas jer bawak balik Ikan Bandaraya dan Ikan Laga Betina tu, Ix letak dalam bekas dulu untuk sesi 'Photoshoots' ahli keluarga baru tu. Mula la Si Nana (versi -tak tau nak deskrip warna kucing ni-) menyibuk jer dekat bekas Ikan ni.
[Just Enjoy the Pictures. Picture Tells Thousands Words]
 Si Nana V3.(Versi 3) dahaga minum air dulu sebelum nak main-main dengan Ikan-ikan ni...
(Ix suka ngan pix ni. Walaupun amik secara tak sengaja, suka Nana punyer mata, pencahayaan.)
 Si Nana hanya mampu tengok jer....hahhaha..Notty Nana.
 Notty Nana, Bad Nana. Ishkk....
Si Nana ni siap celup kaki dia dalam bekas tu lagi. tak berani punyer nak celup dalam-dalam.

p/s: terlupa lagi nak 'publish'..huhu~

5 ulasan:

  1. lol....Lawak la nana...
    comel sgt!!!! igtkn dia nk amek ikan tu...LOL upenye takut2 gitu ye

    BalasPadam
  2. bad cat!bad cat...ahahahaha...notty gitu...^^'

    BalasPadam
  3. Lepas ni ambik gambar kucng oren jantan pulak yee..

    BalasPadam
  4. giler nakal nak makan ikan tu ke? hehe comey btw.....

    BalasPadam

Terima kasih kerana sudi baca.
Segala penulisan dan penerbitan di dalam blog ini berdasarkan kepada pengalaman, pandangan dan pemahaman peribadi blogger ismiqbal sahaja. Tahap pemikiran manusia tidak sama dan mungkin boleh buat pembaca terasa hati kerana ketidaksamaan pendapat.