19 September 2009

Rambut aku =)

Sejak lepas je GRADUAT bulan April lepas~~
Aku x pernah nak gunting rambut..
~~Malas katanyer...hihi~

So, Lebih kurang 5 Bulan aku x gunting rambut (Secara PRO), 2 lepas jugak masa aku gi beli Baju Melayu terus singgah Kedai Gunting...

Dah nekad dah nak gunting rambut...Biasa2 jer..xde le sampai sanggup bebelanja RM50 ke atas untuk rambut aku yang x seberapa ni....
~rambut jenis 'wavy'~

Sebelum
~Rimasnyer klu rambut panjang..dah le x suka pakai gel rambut..nak wat 'spikey' pn x kurengg~
~sebab tu suka pakai cap...xyah nk style2 rambut ~



Selepas
(Menggunakan SOFTWARE Cyberlink YouCam~~Baru download)





5 ulasan:

  1. salam....
    lama da x drop komen kat sini..
    ho3...

    btw..
    lawa blog..?

    selamat hari raye...
    maaf zahir & batin...

    BalasPadam
  2. ## A.N.E.F.F
    =) Selamat Hari Raya
    Maaf Zahir Batin gak.....




    ## Anuar Kamaruddin
    =) **Blushing =P

    BalasPadam
  3. da mmg sentiasa segak pon...
    ho3

    BalasPadam

Terima kasih kerana sudi baca.
Segala penulisan dan penerbitan di dalam blog ini berdasarkan kepada pengalaman, pandangan dan pemahaman peribadi blogger ismiqbal sahaja. Tahap pemikiran manusia tidak sama dan mungkin boleh buat pembaca terasa hati kerana ketidaksamaan pendapat.