Assalamualaikum dan Salam Alam Maya

Sepatutnya pada Hari 04 September 2014 dan Hari ke-4 untuk #Cabaran30Hari dalam #KelabBloggerBenAshaari. Dan aku dah update Draft cuma asyik tak habis menulis jer untuk cabaran ni
Untuk hari ini, cabaranya ialah:-

Hari 4 #Cabaran30Hari - Buku Kegemaran Anda   

Oleh kerana aku ni tidaklah kaki buku sangat sejak dewasa ini, jadi aku ceritakan tentang Buku Kegemaran semasa zaman dulu lah...

Buku Kegemaran semuanya (kebanyakkan) ialah komik, kartun, anime.. ada Komik yang bertajuk 'Kreko'
Buku "Kreko' aku ikut dari Tingkatan 3/4 sehinggalah masuk Universiti Tahun 2/3...
  Dalam Buku Komik Kreko ni aku suka baca anime dalam tu tapi sekarang since dan ada Manga Online lepastu dah follow cerita Anime yang di download, jadi tak beli dah Kreko ni..

Cuma beberapa bulan lepas aku baru sahaja beli Novel MAGIS - Ramlee Awang Murshid tapi belum belek satu helai pun lagi. Oleh kerana genre cerita agak sesuai dengan minat aku. Agak akan jadi buku kegemaran jugak la...

p/s: masih back-dated untuk cabaran 30 hari ni.. isk.
Dan aku gak masih belum blogwalking blog geng blogger yang join cabaran ni..pasif betul.