Assalamualaikum dan Salam Blogging

Hari 15 #Cabaran30Hari - Surat Kepada Seseorang (SesiapaSaja)

Kepada sesiapa sahaja, 

Mungkin kita tidak pernah berjumpa di alam realiti, tetapi bertegur di alam maya,
Mungkin kita pernah berjumpa, tetapi tidak pernah bertegur,
Mungkin kita pernah bertegur sapa, tetapi tidak banyak bercakap,
Mungkin kita pernah bercakap, tetapi terputus hubungan,
Mungkin sekadar pernah membaca di media maya, tetapi tidak pernah bertegur,
Mungkin pernah melihat rupa, dan tidak pernah melihat realiti, 
Mungkin pernah ternampak di alam realiti, tetapi tidak berpeluang bertegur,

Mungkin saya ada menimbulkan rasa tidak puas hati kepada sesiapa sahaja,
Mungkin kita tidak akan berpeluang untuk berjumpa sekali lagi,
Mungkin tiada peluang untuk bercakap, bertemu, bertegur sapa dan melihat,

Saya ingin memohon maaf kepada sesiapa sahaja, baik yang kenal atau tidak kenal,
Sebelum saya meninggalkan dunia, anggap ini yang terakhir,
kita mungkin tiada peluang dan jodoh untuk bertemu lagi,
Andai ini yang terakhir, maafkan saya..halakan segala kata, makan, minum, perlakuan saya kepada sesiapa sahaja,

Mungkin ini yang terakhir saya berpeluang untuk meluahkan.

Mungkin saya pernah di beri peluang kedua, terima kasih atas itu.
Mungkin saya mendapat kenangan manis dari sesiapa sahaja, terima kasih juga,
andai saya ada terasa hati dan ada kenangan yang kurang baik dengan sesiapa sahaja, saya berterima kasih juga.

Terima kasih atas memberikan saya peluang dan pengalaman hidup yang sebenar.
Terima kasih kerana mewarnakan kehidupan saya dengan perkara-perkara tersebut.

TERIMA KASIH SESIAPA SAHAJA.