Assalamualaikum dan Salam Blogging

Cabaran 30 Hari di teruskan lagi dengan Back-dated untuk Hari Ke-12
Bagi saya, untuk Wishlist saya kategorikan sebagai 2 perkara iaitu  WISHLIST dan WANTLIST.

WISHLIST - Sesuatu perkara yang saya inginkan tetapi di peroleh secara hadiah atau datang tidak di sangka. Bila WSHLIST itu tertunai, rasa sangat-sangat gembira, tetapi jika tidak tertunai, tidak jugak kecewa dan terus berharap untuk dapatkannya

WANTLIST - Sesuatu yang saya inginkan dan berusaha untuk mendapatkannya.Bila WANTLIST ini tertunai terasa tersangat puas apabila ia adalah daripada hasil usaha sendiri (dan dengan bantuan juga). Jika tidak tertunai, terasa kekurangan tetapi tetap berusaha untuk dapatkannya.

Hari 12 #Cabaran30Hari - 5 Wishlist Anda

Sebenarnya banyak WANTLIST dari WISHLIST.
Okay. Antara WISHLIST yang saya inginkan:-

1. Jodoh/ Perhubungan yang baik
2. Kebaikan
3. Rezeki
4. Kebahagiaan/ Kegembiraan
5. Keredhaan

Semoga 'Wishlist' ni dapat di tunaikan. amin