Salam Blogging, Salam Online, Salam Maya, Salam Ramadhan, Salam.

Sejak beberapa bulan lepas (26 April 2014), aku mula terjebak ke dalam dunia Online Game ni jenis MMORPG (Massively Multiplate Online Role Player Game). Semua ni akibat pengaruh rakan sebaya la ni... pastu di tambah lak dengan pengaruh game online android..lepas tu terpengaruh lak dengan anime 'Sword Art Online'. Apa-apa pun, dengan bantuan line internet wifi yang berpatutan dan kemudahan laptop..Aku menjadi la pemain Game Online tegar ni 'DRAGON NEST SEA'
  
Watak dalam game ni ada beberapa kelas; Warrior, Archer, Sorceress, Cleric, Kali, Academic & Assasssin. 
Watak pertama aku ialah Kelas Warrior.. Kemudian selepas bermain sampai Lebel 40++, aku dah stop kemudian tukar kepada Watak Kelas Sorceress sebab lebih magical.
Semasa mula-mula main agak addictive sebab benda baru kan..Lama-kelamaan menjadi kebiasaan, tapi tak addictive..cuma hobi..
 
Dragon Nest WikiDragon nest Web
 Sebagai salah seorang peminat anime, manga, fantasi, imaginasi, magical; benda-benda ni agak 'exciting' untuk follow... Dragon Nest ni jugak ada Manga Dragon nest: Shungeki No Sedo (Klik Link untuk baca Manga Online)


    
Ni Watak RPG aku,      


Nama Watak : ikkiso
Kelas : Sorceress
Server : Westwood
Guild : LoveLust (Sementara)
Negara  :Malaysia