Semalam 1st time saya naik menghala ke utara malaysia; Hentian Duta. Sebelum naik bas beli makanan alas perut skit, Air Karbonat Revive & Sandwich Tuna.

Dalam bas sangat penat giler jadi musafir di angi lalu ni, pagi ni baru sempat menjamah 'so-called-sandwich' ni, tapi apa yg di dapati, lebih rupa dari kuantiti. Nampak luaran macam banyak inti jer. Rupanya, 'aku tertipu'!!

Dah la harga RM2.50. Air revive pun RM2.50. Memang harga sedut-darah ni.7-Eleven pun tak mahal camni.

So, jika biasa naik bas beli jajan/kudapan/snack; lebih baik beli kedai yang lebih banyak pilihan.

Location : Jalan Tuanku Abdul Rahman, Chow Kit, 50100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur,
Posted via Blogaway. App HTC Sense