Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca,

Sekarang ini saya dalam proses untuk membuat kertas kerja mengenai “Pengekstrakkan Enzim Daripada Buahan Tempatan” atau “”. Ini agak benda baru bagi saya. Jadi, saya ingin mendapatkan jasa baik pembaca yang berminat dan baik hati untuk menerangkan kepada saya secara TERPERINCI segala mengenai ‘pengekstrakkan enzim daripada buahan tempatan’ ini.

Mungkin kita boleh bekerjasama secara tidak langsung dan anda mungkin akan di kreditkan sebagai salah seorang penyumbang dalam kertas kerja ini.

Jika anda seorang pelajar yang sedang membuat kajian pasal enzim buah-buahan; adalah amat di alukan. Mungkin anda boleh menjadi salah seorang penyumbang info ini.

Nota: Syarikat saya bekerja sekarang dalam proses untuk memberi kerjasama kepada pelajar tahun akhir khususnya dari segi kemahiran sebagai persediaan ke alam pekerjaan. Mungkin ini salah satu cara anda bekerjasama dengan syarikat yang kukuh dalam memfokuskan kepada Bidang Bioteknologi.

p/s: I cannot make a promose but I’ll try my best since I am one of the team of this project paper.