(Pantun 2 kerat) Hujan sangat lebat sekali, Laptop aku rosak sekali lagi!
Alahai dah nasib kan. laptop Ter-rosak skali lagi. Kali ni rosaknya...masa nak on laptop, ia akan shutdown secara terkejut beruknya...Mana tak sentap jiwa raga tuan empunya laptop tersayang bila ia jadi gitu.... Baru je plan nak gi kedai laptop 'Dynabytes', nak berbuka puasa kat tepi pantai dan membotakkan kepala. Hujan lebat la plak! (Ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan di petang hari!) -via sony ericsson p1i-