Sejak kebelakangan ni line internet stremyx aku slow ler...kekadang nak buka Blog, Facebook, Youtube makin lembab jadinya...
 (Abaikan perenggan ni jika tak fahamm)
Atau mungkinkah laptop aku yang slow? Atau laptop aku yang slow ber'DUET' dengan line internet yang slow... Slow-slow romantic btol! berasmara-dana btol bila Laptop Aceron (Call me RON..Aceron) berDATING dengan Cik Streamyx yang berangan Vogue ler ada X di situ?
Mungkinkah Aceron selalu menca-BULI Cik Streamyx sampai Streamyx dah tahan dica-BULI oleh Aceron aku.. Tu ler..slalu sangat korek Citers sampai brapa jam duk berGOSSIP sampai ke MOVIEs jadinya daripada Streamyx ni...

Persoalan/Pertanyaan Aku :
Adakah Cik Stremyx dapat detect brapa Gigabytes/Terabytes yang di download/di guna oleh Aceron sampai suatu tahap Streamyx dengan sengaja-tanpa pengetahuan Users menghadkan penggunaan Internet??

Sesiapa ada kemungkinan kenapa Line internet Streamyx menjadi perlahan/slow-romance??

Ada tips tak nak melajukan line Internet ni??