Okay! Fine..Show Off! hahaha~~~
Ikan yang di bawa balik oleh ayah aku daripada Pulau Redang, Pemberian orang kampung sana... Mak aku selalu merungut, "Bakpe bawak balik ikan besar sangat, susah nak siang". Kan....Mau seminggu habis ni... (Dah habis pun...hehe~~)
Ayah aku cakap kebanyakkan Nelayan menjual hasil tangkapan kepada negara jiran coz harga yang lebih tinggi, urus niaga pun tengah laut..Sebab tu menjadi tumpuan Lanun (maybe)

Kat Terengganu panas terik ni, camne cuaca di Pantai Barat sana, biasanya vice versa kan.. Panas di Terengganu, Mendung/Hujan di Pantai Barat. (Masih di stage perubahan monsun barat daya kot..)