Post ni adalah sequel daripada Post yang bulan lepas iaitu : Berita Baik (GoodNews) 
 Kali ini Berita Baik yang aku dapat ialah : Kucing Beranak! Kucing ini sebenarnya bukanlah hak milik kami... Tapi ia merupakan milik jiran hadapan rumah.. Ibu Kucing ni selalu lepak umah aku untuk makan coz mak aku kata tuan rumah sana tak bagi masuk..Ishk! nak bela kucing sangat tapi tak concern betul...
Jadi, Tanggal 14 Mac 2011, aku berpeluang menyaksikan dokumentari LIVE kucing ini melahirkan anak...(aku siap buat Vlog pasal Detik ni...)
Anak Kucing Sulung...Masih bertali pusat...

 Mula-mula Ibu Kucing tu asyik meng'meow' jer kat kaki aku, ingatkan dia lapar ke dahaga ker.. So, terdetik la hatiku ini bahawa kucing ni maybe nak beranak.. So, aku naik tingkat atas sediakan satu kotak besar untuk Kucing ni melahirkan anak.. Tapi kat tempat letak pakaian kotor aku yang sempit itu juga menjadi pilihan...huhu~

 Selepas kucing tu melahirkan 3 ekor anak, masih termengah-mengah lagi... masih ada 'kittens' lagi tu... yang Newborn Kittens tu bila dah lepas tali pusat terus cari susu ....



 Selepas beberapa ketika, ibu kucing tu membersihkan anak-anak kucing tu, diorang terus-menerus menyusu

Updated!  :  Tak pasti brapa ekor anak kucing tu masih hidup, coz bila anak-anak kucing ada kat umah aku, ada la adik-bradik aku tu gi kacau... Ibu kucing pun bengang la..lalu dia pindah lagi, then di cabuli hak privacy, kemudian pindah ke rumah pemilik asalnya.. lepas tu pindah ke umah aku lagi... Dalam proses pindah terakhir tu, jiran sebelah ada sekor Kucing jantan... Kucing jantan ni ntah mari dia punyer hormon pe ntah gi bunuh anak kucing tu....huhu..
P/S : Kat rumah aku ada 2 ekor anak kucing yang sangat comel dan cute dan aktif dan manja... Bakal kakak ipar aku bagi kat Mama... seekor Jantan dan Seekor Betina... Adik beradik...