Sedang aku edit skit-skit HTML code blog ni, try 'n error pastu ter-jadi la code tu secara tak sengaja..
Letak Background dan Border Pada Footer Post
(yang bahagian komen, labels bawah post tu...)

Code HTML tu aku amik daripada Code Blockquote, ada persamaan code untuk di-edit dan jadi boleh la ngam-kamching....
Contoh Background 'n Border Pada Footer Post

1#  Buka "Dashboard",  "DESIGN",     Edit HTML'',
(p/s: Sila Backup Template anda dengan menekan 'Download Full Template')

2# Search (Ctrl + F) untuk code :     .post-footer { 

3# Okay. Dah jumpa? Yang ni code template aku SEBELUM di-edit :
.post-footer {
    background: url("###") repeat-x scroll left 1px #FFFFFF;
    border: 1px solid #E9E9E9;
    color: #000000;
    font: 90%/1.4em 'Arial',Trebuchet,Arial,Verdana,Sans-serif;
    letter-spacing: 0;
    margin: 0;
    padding: 10px;
    text-transform: none;
}
4# Dah ini adalah code SELEPAS aku edit untuk letak  Background 'n Border macam Blocquote aku tu..
.post-footer {
    background: url("http://i721.photobucket.com/albums/ww211/homosapiensz/blockquote.png") repeat 2px .25em;
    border: 3px solid #000000;
    border-left: 3px solid #000000

    color: #000000;
    font: 90%/1.4em 'Arial',Trebuchet,Arial,Verdana,Sans-serif;
    letter-spacing: 0;
-moz-border-radius-topleft: 10px;
-moz-border-radius-bottomright: 10px;
padding: 6px;
margin:1em 20px;

    text-transform: none;
}
Aku dah bezakan code tersebut antara Code asal Template dan Code Blockquote
Gantikan CODE MERAH = Untuk Background sendiri
Gantikan CODE BIRU = Untuk Warna dan Size Border
Gantikan CODE HIJAU = Untuk Border Stylo bucu bujur
Background URL IMAGE tu boleh pilih sendiri.
Warna Border pun Boleh Ubah dengan Gantikan Code Warna : #000000 (Hitam) Dengan pilihan warna anda -Cari Code Warna Di SINI-




5# Klik Preview dulu, sebelum Save Template :-)

p/s : Code adalah berbeza bergantung jenis template, jadi cari persamaan code :   post-footer