Baru jer balik jam 11 malam tadi, sakit kaki-kaki aku berdiri lama tadi...Opss~ aku jadi Part-Time kat PIKOM PC FAIR yang diadakan di Terengganu Trade Centre (TTC) bermula hari ini 10/3-12/3/2011.. Sampai sabtu ni jer...So, sesiapa yang belum datang ke PC Fair ni,,Jom!!

Pagi tadi sedang aku bersiapp-siap untuk aktiviti indoor, tetiba mendapat call dari unknown number bertanya "Berminat lagi nak wat part-time?", aku jawab ,"Part time per?"..Then, "Part time PC Fair"..dan aku terus kata OK dan dia suruh datang sekarang..masa tu lah..jadi aku masuk jam 1.00ptg..
Kalau blogger nak jumpa aku..Wahh! kita praktis wat Terengganu Blogger MINI-Gathering situ...leh? haha! Boleh dapati aku di Booth KT52; COmpany Makson Computer Sales & Services Sdn Bhd..!!
PC FAIR ni sampai hari sabtu ni jer ..tak pasti sampai kul brapa sabtu ni...so, DATANG RAMAI-RAMAI yer!!

p/s: Kesan minyak panas yang aku lumur kat kaki jadi berangin lak..pasni kena cari minyak panas lagi la...
Cepat lak masa berlalu walaupun berdiri sampai sakit betis, promo2 pelawat....