Syukur Alhamdulillah! PC Fair 2011 pun dah habis dah sabtu lepas..Bos tu cakap,"Kalau pahni ada PC Fair, Iqbal nak join tak?".Bukan dia tnya aku jer, tanya part-timers sana gak..So, okay jer kot kalau takde aral melintang-menegak..ntah bila PC Fair seterusnya...

 Menjadi seorang Salesman a.k.a Promoter Laptop agak menarik gak la..Ramai jenis orang dapat jumpa, wat ala-ala presentation nak yakinkan pasal laptop, jelaskan perbandingan antara laptop, tapi since, bidang komputer ni bukan major-minor/ kemahiran aku..menjawab setakat mampu jer la..yang tak pasti jawab tak pasti...9 Buah Laptop dalam masa 2 hari (hari pertama takde sales) untuk first time part-timer promoter macam aku ni not bad la kan...haha!

Harini dah hari rabu dah..cepat je masa berlalu kan..dalam minggu ni aku mendapat beberapa Berita Baik gak la.. Alhamdulillah!
Handset aku buruk lagi..dah koyak, pecah dah..takde pen touchscreen tu
 Nanti la update satu-persatu dan salah satunya pasal Handset baru (walaupun 3rd, 4th hand dah), tapi masih boleh di gunakan...SONY ERICSSON P1i...Mula-mula memang kekok, maklumlah 1st time gua fon canggih bleh touch screen kan...huhu! Sekarang boleh la tapi masih belajar...
..::WiFi::..Organizer::..touchscreen..Video lawa skit, leh wat VLOG guna fon...Gambar tak brapa menarik..tp ok la....Superglue meleleh kat 'back button' tepi tu..ishk!!

p/s : pasni aku rasa susah la nak update blog kot...huhu!