Sesaja nak citer...Naik Bas Rabu pagi19/01/10 bukan lah memenatkan sangat coz aku tidur jer sepanjang perjalanan since pada hari tu memang aku tak tidur langsung...huhu! Jadi lebih kurang aku tak tidur selama 23 jam la...
 Pejam-celik-pejam-celik-mamai-minum air Revive-mengunyah Mr.Potato sampai dah kat Putrajaya Sentral...
 Sementara tunggu 'driver' datang jemput...
Ni masa hari jumaat, since hari bekerja, so aku ikut lah sekali...Interview bermula jam 10:00 Pagi..Sementara tu layan diri jer...Dekat jer IOI Resort tu..So, setelah habis Interview kat IOI Group, aku pun ikut lah sementara orang balik keje kul5:00PM..
Quote masa Interview : 
"This is not my first time to KL but this is my first time to Putrajaya...."

Yer la...budak kampung yang pertama kali datang Putrajaya, Solat Jumaat kat Masjid Putrajaya lak tu...*siapalah yang naik kete limo/mercs sambil diiringi polis tu...

p/s: Nanti nak letak pic poyo la....*biar korang muntah reramai tengok pic tu...
p/p/s: citer tahun lepas tak habis update lagi....takper..memori sentiasa 'fresh' ada masa update la...