Ni di kirakan awal pagi la yer coz sudah (baru) jam 01:57AM...
Aku sedang menonton ANIME "Jigoku Shoujo" a.k.a Hell Girl -1-26 sambil membuat seaglass-keychain ni...
(macam biasa buat dua keje dalam satu masa [bad habit]....since aku menonton buat kali ke dua...tak perlu fokus sangat cuma menggunakan deria telinga sambil tangan membuat kerja.)

Tapi tu bukan tajuk utama...
Tadi aku dah minum segelas kopi...tapi aku sedang menguap sekarang...pada masa yang sama aku rasa lapar lak hari ni....Sejak balik Terengganu ni, tiba-tiba jer rasa tak puas makan...Kebulur ker aku...???
Dulu aku kena satu simptom kebulur, di mana aku makan tapi tak kenyang-kenyang.....mungkinkah simptom sama berulang? Insomnia?

Perasaan apakah ini? Adakah lapar atau mengantuk?
Mungkin aku selalu menafikan tindak-balas badan sehinggakan aku keliru dengan perasaan naluri badan aku sendiri. So, sekarang ni aku ni mengantuk ke lapar? Lapar menyebabkan mengantuk? Tidur lambar menyebabkan lapar?

Tapi keputusan kena buat gak kan:
So, aku putuskan..Aku nak turun masak Maggi pastu layan Anime Jigoku Shoujo dan sambung buat seaglass..(baru 9/50..phew~)