Hhuhu~ Aku tak dapat pergi ke Premiere Screening of Skyline yang berlangsung Semalam 10 Nov 2010; 9.00 Malam kat Wangsa Walk. Sedihnya..Aku memang berhajat nak gi ni tapi apakan daya, macam mana lah aku terlupa cek jadual KPLI tu. 13 Nov ni ada Ujian MTeST! Wish me luck la yer! Kena lah korbankan untuk sesuatu yang lebih penting. Nasib la ada orang tolong wakilkan aku..Tak lah kena banned dengan Nuffnang ni (Dapat tak souvenir dari Nuffnang??? huhu~). Mana lah tau kan pasni dapat Invitation Premiere Screening Nuffnang lagi dan masa tu aku free-to-go ker...


Thank You for Attending Premiere Screening of Skyline
From:
Nuffnang
To:homosapiensz@yahoo.com


Blog Kit - Skyline.zip (1456KB)

Dear Nuffnanger,

Thank you for attending the Nuffnang Premiere Screening of Skyline!

We hope that you've enjoyed the Alien Invasion last night. Some of us are now in fear of our brains leaving our body. :-/

Please find an online press kit for Takers attached with this email, which would be helpful should you wish to review the movie.

Once again, thank you for attending the screening and we look forward to seeing you at other Nuffnang screenings in the future. :)

Cheers,
Robb Chew
Blogger Relations
Nuffnang Sdn. Bhd.

P/S: Since aku tak dapat pergi, tak dapat la nak review cite ni..huhuhuhu~ Nanti cari gak la cite ni...downloading.....