07 August 2010
Hari sebelum tu aku 'update' status FB aku mengenai 'keinginan' aku memiliki sebuah kamera digital...Masa jalan2 dalam Mydin Mall tu aku ternampak 'display' kamera yang di sertai dengan 'underwater casing'...Lepas tu "mandi basah, tido lena, makan kenyang" aku di buatnya...so pada hari tersebut, aku mengajak ejaq teman aku gi beli kamera tersebut....Ntah kenapa aku tidak berasa begitu 'excited' untuk beli kamera digital ni..kenapa yer?

Lebih kurang 5.45ptg/07 Ogos 2010..Kamera Digital Fujifilm Finepix J38 beserta 'Underwater casing' (3meter) + 2GB memory stick + kamera case secara rasminya menjadi milikku...=RM470..harga yang bagi aku agak berpatutan la..


These Properties Belong to Mr.Homosapiensz

Lepas je beli tu..'Test' amik gambar ngan kamera baru ni di Taman Tamadun Islam (TTI)



"In my pinch"




Lepas jer balik dari TTI...kami singgah minum kat medan makan baru tepi Giant...
Rate:3/5 jer...coz tak brapa 'organize'

Balik jer umah aku try amik gambar 'underwater' dalam akuarium jer..haha!
Not Bad la.....ok jer...






p/s: aku masih confuse kenapa la ko suruh aku berdiri n ko amik gambar aku ni.....hahhaa!
p/p/s: kenapa aku tak rasa 'excited' dengan kamera baru ni...
1#coz it is a MUST list..maksudnya; benda yang aku KENA MILIKI..berbeza dengan WISH list.."aku HARAP aku dapat memilikinya....jadi ia mungkin di luar batas aku..jadi sudah tentu bila ia WISH list..sesuatu yg lebih excited berbanding dengan MUST list di mana kita berusaha untuk mendapatnya MUST list tersebut..."