Pagi jumaat tadi aku terbangun merasakan tekak aku tak selesa,,pastu mula batuk2...Selepas je solat subuh aku sambung tido balik...berbungkus jer dalam selimut.....Hari yang tidak larat....

Selepas je solat jumaat, online jap pastu tido lagi...bangun dalam kul5 ptg gi mandi jap & makan panadol 2 biji selepas makan nasi sesenduk jer....huhu..


Kuarantin kan diri dalam bilik sambil layan Movie Korea "Grandma Gangster" sambil berbungkus sampai berpeluh2....Lepas isyak aku tertido lagi menanti jam 10.30 mlm untuk kuar makan KFC..(since takde lauk pun kat umah..huhu..siannya..)

Dengan badan masih panas lagi, kami pun gi KFC makan dengan kurang berseleranya...huhu..(paksa makan jer untuk alas perut...).

Ni baru jer makan panadol activefast...tak rasa ngantuk lagi since dah ''oversleep"...huhu...

p/s: dah hampir 4 bulan lepas since aku kena demam..tu pun coz keracunan ubat antibiotik + ubat lain....tgh berpeluh baring atas katil ni...kekenyangan makan KFC tak leh nak tido lagi...