Semalam oleh kerana aku terlebih tido...so, aku tak dapat tido semalam (tambahan kekenyangan perut makan KFC) sampai lah jam 4.00PG lebih kurang....Di sertai dengan selsema lak...(ujian...ujian..)

Pagi ni aku bangun rasa panas badan dah berkurang dah tapi sakit dada la bila batuk-batuk....(batuk dah ok dah cuma kadang2 jer...)



Pagi ni breakfast dengan roti coklat (yang 60 sen tu..) + dua gelas air tea hijau + panadol activefast....huhu..

Sejukkan diri jer dengan topi lembab, tuala lembab, dengan tisu tersumbat dalam hidung dan baju pun yang lembab...huhu.....

p/s: bila kita sakit baru rindui nikmat sihat.....bila kita susah baru rindui nikmat senang......