Semalam aku telah join satu 'penjana pendapatan secara online' ni....

so, hari ni kira 1st day aku join menda ni...(kira tengah promosi la ni...)
Aku mendapat tahu program daripada diskusi YOUTHSAYS.COM...
(Youthsays.com merupakan satu program survey berbayar di samping berkongsi idea sesama Youthsays Members)-REFER PREVIOUS LINK-
So, aku mengambil RISIKO bermodalkan RM20 untuk menjadi 'ACTIVE MEMBER' program RM20SEGERA.COM ni...

STEP#1
Klik BANNER di atas/ LINK ni...untuk PRE-DAFTAR
http://www.rm20segera.com/?r=homosapiensz

STEP#2
Isi maklumat anda, username, password, alamat, no.telefon, bank, no.akaun bank..
(jika anda was-was, anda boleh menggunakan akaun kurang aktif-takde duit la-contoh aku bagi akaun BSN dulu...profil anda boleh di'edit' kemudian..)
--No.Akaun tersebut supaya DOWNLINE boleh BANK-IN kepada anda RM20 tersebut..jadi RM20 tersebut adalah MILIK ANDA!!---

STEP#3
Dengan PRE-DAFTAR, anda dapat LOG-IN untuk mendapatkan INFO permulaan. Status anda sekarang adalah 'NON-ACTIVE MEMBER'..Tidak dapat promosi LINK anda sendiri lagi.

STEP#4
Jika anda YAKIN dengan program ni. Anda boleh melakukan PEMBAYARAN RM20 kepada PENAJA anda (Upline) melalui BANK-IN/TRANSFER ONLINE. Kemudian, SAHKAN pembayaran anda kepada ADMIN dalam website ni dengan menghantar BUKTI PEMBAYARAN. (PASTIKAN ANDA JUGA MEMAKLUMKAN KEPADA PENAJA ANDA TENTANG BUKTI BAYARAN INI.)

STEP#5
Penaja anda akan mengAKTIFkan akaun RM20SEGERA.COM anda. Anda akan di maklumkan oleh ADMIN : Tahniah!
Tahniah! Penaja anda telah mengesahkan pembayaran anda.
Sila login di: http://rm20segera.com/member.asp untuk ke laman khas Reseller rm20segera.com
Tahniah dan teruskan usaha anda. Semoga berjaya!!
Team rm20segera.com.
http://rm20segera.com

anda boleh mulakan PROMOTE LINK ANDA KEPADA RAKAN-RAKAN ANDA UNTUK MENDAPATKAN RM20 PER HEAD/ 100% KOMISEN MILIK ANDA!!

p/s: sebarang pertanyaan boleh di hubungi melalui YM (offline/online message) di 'sidebar' blog ni @ email kepada : homosapiensz@yahoo.com

p/p/s: aku fikir hanya modal RM20 SAHAJA! Aku sanggup ambil risiko & mencuba program RM20SEGERA.COM ni.