Semalam (25/3/2010),sebuah impian telah tertunai..tapi bukan impian aku ler..aku tumpang jer....huhu..beberapa hari sebelum tu ahmadjoe menyatakan hasratnya untuk beli sebuah kamera digital...dan semalam kami gi survey harga dan model kamera...

DI kedai pertama, tertarik dengan kamera olympus (kalu tak silap~), kamera waterproff 3M, shockproff 1.5M..

Oleh kerana kami hanya survey, gi ke kedai seterusnya..tengok model sama & beberapa model lain...Kedai ketiga, joe TERpandang kamera impiannya...Nikon S8000
can't resist no more...strongly seducted...

Lepas jer kamera tu sah menjadi hak milik beliau...kami terus mencuba fungsi kamera tersebut...di sebuah lokasi kegemaran kami....




micro..close-up..
i'm personally quite shocked with the quality of the pictures.



Malam tu kami berhajat untuk makan KFC..Menu..Nasib Beriyani & X-Meal : Clash of the Titan (Regular + 1 tumbler)

Oleh kerana hari ni hari gaji+hari minggu, tersangat padatlah manusia memenuhi KFC Batu Buruk 24jam...Sampai sana jam 10:31mlm...


Sampai jer ke kaunter setelah beberapa ratus ribu biji ketul batu konkrit kami beratur, dia bagitau "nasi beriyani habis doh!"..(dengan muka yang penuh emosi kekecewaan berfikir seketika & order Dinner Plate jer..) Nasib baik X-Meal ada untuk aku + add on Bekas minuman tu RM5.90...

Habis makan duk lepak2 jap sampai jam 12:30tghmlm menyaksikan Mat rempitS! yang berarak, kalut jer nak lari dari roadblock polis.

p/s: masa kami balik naik moto ada 1 roadblock yg tahan segerombolan mat motorS...aku bawak slow2 jer kot2 polis tu suruh berhenti....so, polis tu tak suruh berhenti, aku dengan slow2 je la teruskan melepasi roadblock tersebut...Masa lalu slow2 tu, aku dapat lihat muka2 mat motorS yang tergamam (kot..) ..haha!

Polis tak suruh berhenti, so aku tak salah..hahaha!