Walaupun projek ni atas nama 'company enterprise' abang aku punyer...
(Ayah & abang aku buka 1 'company enterprise' untuk kegunaan pengurusan & pengajaran ayah aku)
Aku pula buat pertama kalinya mendapat satu projek kecilan untuk membuat pamplet sekolah rendah..
Walaupun secara kecilan, ia sebagai pencetus semangat aku.....
ini membuatkan aku makin berkobar2 untuk menunaikan cita-cita aku sendiri slama ni untuk menubuhkan satu 'company enterprise' atas nama aku sendiri....!!

Definasi enterprise pun aku kurang faham, yg tu blh blajar skit2 kemudian...
yg penting dengan adanya 'company' sendiri menyenangkan aku untuk "bergerak" searus dengan kepala otak aku....

insya-allah masa cuti ni try 'propose' kat ayah aku untuk buka satu 'company enterprise' atas nama aku sendiri...
(sambil2 tu leh ler mintak bantuan modal...hehhehe)