Tak tau nak wat tajuk per...
Tapi tetap nk 'update'
just nk menyemak dlm blog sendiri.....

1#
Sedang mengemas laman belakang umah, aku terjumpa 4 ekor 'Pill Millipede" dalam pasu bunga..Dah tanya papa kot-kot dia kutip dari kebun tp xde la plak..tanya mama, dia pun x taw, tanya adik pun x taw.....
dulu dah le 2 ekor pill millipede ilang...skrg dapat balik 4 ekor!!!
Tapi kecik skit dari yg dulu...
(Rujuk Posting lepas pasal Pill Millipede)

2#
Ada org pos laju kat aku KEK BATIK =D
Sebelum ni x pernh lak dgr 'kek batik'

3#
Hari ni aku dah mendaftar sebagai agen Topup yg "Ezytopup" punyer...
Cuma aku x masukkan modal jer lagi...esok ler...
Biasanya aku topup guna CIMBCLICK jer..tp hari ni prob lak....
Pasni leh ler jual topup ke family & jiran2...
Pasni aku jadi "master agen" korang leh daftar bawah aku lak..=D


4#
Akuarium besar yg ex-housemate aku bagi tu xtau nak watper..
jadi aku letak kat belakang umah..ingat nak wat ala2 air terjun ler...
Penyedut air tu guna machine akuarium yg lama jer..yg dah nazak...
(tu ler keje aku yg xde keje ni..hahhah)