14 Ogos 2009
Tak lama lagi dah nak pose..nnti masa pose xleh nk mandi pantai..lagi pun sepanjang bulan pose sofi dah keje lain..xleh nk berbuka sama2....

Sebelum tu, aku amik le kesempatan untuk mandi pantai...ingaat nk ajak family tp diorang ada keje nk g amik adik aku....so, aku ajak le adik lelaki tunggal aku ni...

Dia yang paling excited skali...HEHHEH!

On da way nk gi amik sofi...

Budak yang paling excited!!
(Adik laki tunggal aku~)





Suasana petang yang meriah dengan keluarga dan kanak2~

p/s : my feveret beach in Terengganu shore..pasirnya yang lembut, suasana yg menarik, air yang cetek