03 March 2009
Cuaca pada hari tu mmg hujan x tentu...
kejap ujan, kejap renyai...
pagi tu bangun2 tido terus je ronline..(ni le habit aku klu dpt wireless..)
chat punyer chat, ada ler borak pasal bloodtest..
aku ni dah bengang tahap @#$%^&* ke hospital kerajaan yg kena tunggu result 2buln untuk bloodtest...@#$%^&*(*&^%$#$%^&**&^%$$%^&* mmg x habis....

so, aku bgtau ler sofi ajak wat bloodtest skali lg...kali ni kat klinik swasta...

Walaupun ujan x tentu, aku redah jer ujan ni...pastu naik kete ngn sofi cari klinik swasta nk wat bloodtest ni...
aku x brapa prasan Bukit Besar ni..bila selepas ujan baru nmpk jelas..besar jugak bukit ni...
maybe coz dilitupi awan..

Ingatkn nk g wat klinik Dr.Yus kat Chendering tu..tp arini tutup lak..kitorg gi kat PathLab kat tepi Kolej Komuniti...Bayaran untuk bloodtest (certain..) RM35..layanan pun agak professional..amat berbeza ngn hospital kerajaan...

Doktor swasta & Doktor kerajaan (what to expect..)
pendapat aku jer..

Mula2nya giliran aku dlu, then baru sofi...(tp ni pic sofi..)

Ni baru tangan aku masa dia nk amik sampel darah..hehe..
"amik darah pun nk amik gambar ka...",kata Doktor Nyonya ni...hehhe

Jeng3...
Bloodtest yg ke-2...
Insya-allah hari sabtu ni dapat result daripada ujian darah ni

Masa balik tu ujan dah serik dah...
"Bagai air dicurah ke daun keladi"

Bunga orkid kat umah sofi

p/s : sebenarnya ada ler yg komen kat aku..kenapa klu aku posting ni asyk ngn sofi jer..
couple ke dua org ni??? ada scandal ker??? ada pape ker???

so, coz dia je kawan aku...x scandal, x couple, xde pape..just friends..more or less...xde sexual relationship..
Clear??? okay??

post signature