.

29 Jan. 2009

Aduuuss....!!
bosan sangat ni...dalam kepala otk ni xde pikir benda lain dah...serabut lak pikir ntah benda apa difikirkan...so, dalam kul 2.40pm, aku SMS sofi ajak g swim kat TER...aku x tahan lagi...walaupun ingkn dah lewat..so gi je r....

bila sampai sana dah kul 3.30pm..tgk kat jadual tu sesi 3; kul4.30-7.00pm...sementara tunggu untuk sesi 3, kitorg g pusing kat batu burok gak expo sempena tahun baru cina lak (macam2 terengganu ni..x kisah sempena apa pun.acara tetap sama...)

masuk RM8 (termasuk towel rm 2, punyerler mahal coz xde tempat renang kat terengganu ni..)

sofi duk berendam jer sambil men'cuci' matanya yg x pakai spek tgk bdk ajar renang.aku menyelam & berenang ler....puas gak hampir 1 jam berendam dalm kolam tu..


Setelah puas berendam, badan pun rasa segar bersih jer...p kulit aku kering lak kena klorin kolam tu...lapaq ceq..! singgah mai kat Kopi O Bistro yg baru dibukak ni..

Suasana agak ok...ada cermin besar nampakkan skit keluasan..



Penang Char kuey tew..(hanya untuk lekat celah gigi jer...x rasa pape pun makan benda halus ni..)

ntah pe kebenda diorg panggil benda ni...tp cuma 3 ketul ayam goreng jer...


end