o4 Feb 2009
Sebenarnya mata aku ni dh lama rabun..
( rabun jauh ler..biasa ler student kan...)..
pastu aku dgn niat di hati membara gi le kedai "Optometris Sanadi Sdn Bhd." ni kat bandar.dekat gak ngn stesen bas MBKT..

Tadaa!! lepas je pilih bingkai spek...pergi cek mata lak since ni 1st time aku nk pakai spek...lepas tu hajatnya lagi nk 'tinted' skit cermin tu..ingt nk wat biru tp awek kedai tu cadang warna Grey lebih elok..so, dgr le pada yg pakar...ahak!!!

lepas ni jadi mat specky ler aku....ahaks!!!

Lepas je wat spek tu...tunggu dalam masa seminggu baru siap since nk 'tinted' cermin spek tu kn...then ari tu xde kelas g lepak umah sofi sampai ke malam..

eeeh..kedai baru ler..."Restoran Mee Bandung" (my feveret..!!) try le mee bandung sini...rasanya...??

Ni dier mee bandung Muar seperti dalam menu..rasa cam laksa penang lak..(bleh ker??)
biasa makan kat kedai lain rasa kuah dia mcm 'smooth'..xde r cam kuah laksa gitu...pape pun..aku tetap makan sampai titisan kuah terakhir...heheee...(tapi rasa lapar lagi sebenarnya....huhuu)


Lepas makan yg x seberapa tu..lama kitorg x g karaoke...ingtkn masih dapt free lg..rupanya dh xde promosi lagu free tu..dh le sound x best..pasni cari tmpt lain le plak..


kitorg balik ngn kecewa coz 2,3 lagu yg rosak & sound x best & suara yg serak lepas prasaan...



-End-