Pada suatu hari, petang yang panas terik....(19 jan.2009...)

aktiviti yg paling amat suka skali...Swimming..!!! (selain dari SCUBA Diving. Kayak. Snorkelling etc...)

tempat yg biasa aku gi berenang..Kompleks sukan T.E.R (Terengganu Endureance Resort) .Bayaran masukknya kali ni RM6 skali ngn towel..(murah daripada dlu RM8 skali ngn towel...)
Dalam ni ada gelanggang, gym, boling etc.

T.E.R ni terletak dekat je ngn Masjid Tengku Tengah Zaharah (kot...) a.k.a Masjid Terapung ni...kat Kuala Ibai, Terengganu...Dekat Trafic light masuk tu ler terletak Restoran Noradzila (yg byk corner makanan tu...)

ni dier kolam renangnya...ada 3 kolam renang sini...2 untuk kanak2 (cetek je dalam 1.2 meter), yg aku berenang kat kolam besar ni...(setengah cetek : 1.42 meter ; setengah dalam : 2.14 meter ..lebh kurg gitu ler...)

wahhh...!! sempat lg nk possing sambil dalam kolam...best sgt duk dlm kolam..rasa tenang jer..menyelam, berenang mcm ikan..free..bebas dari dunia realiti (walaupun untuk sementara..)..masa aku aku gi mmg panas terik..coz sesi petang kul 2-4ptg...sesi pagi kul10-12 pm...

i Love SwiMminG tHe MosT...!!!!!
(where i feel i am the real me...feel like home even going anywhere...)



....