o3 Dec 2008
arini dah start Monsoon Cup kali ke-4 di Terengganu...
walaupun utk 1st time tgk benda ni..tp x nyesal sgt coz event ni "boring'...(maybe tgk dr Taman Syahbandar kot..xtau leh masuk x kat Pulau Duyong tu..huhu...sebab tu xde feel sgt kot..)

permandangan dari Taman Syahbandar, nampak sayup jer 3,4 buah kapal layar tu..(boring...)

setelah 'zoom-in' guna kamera..(tp blurr....padan ler..)

boleh agak ler kuatnya angin hari tu klu tgk bendera2 yg berkibar tu....

setelah puas tgk kapal layar yg membosankn..jalan2 tgk gerai sekitar tu....ada gerai kraf, ada gerai celcom, gerai jabatan perikanan (singgah jap tgk akuarium diorg..), gerai jualan etc.

ni ler Bazar Warisan...siap di bina & dibuka pada tahun 2008 ni ..(agaknya kot..) tapi aku x pernh masuk lg tgk dalaman dia camne..nampka luaran mcm ber'tradisional' jer..."Don't Judge a book by its Cover"

selepas g tgk "monsoon cup' tu..kitorg bertolak pulang..singgah kat 'pet shop' beli kura2 kecik ni sepasang...sebagai 'host' utk roh kura2 lama yg 'meninggal' akibat 'terleka mandi 'sauna'..
p/s:jgn biarkn 'pet' anda terlalu asyk"mandi sauna"..takziah utk kura2 tu sofi..huhu

Pada malam pertama acara 'monsoon cup' ni, kitorg g ler tgk persembahan oleh artis2 AF etc..Nubhan, Nadia, Eliza...tp cuaca 'unpredictable' elok2 je cuaca siang tu..tetiba je ujan rintik2..rmai beredar...berhujan semata2 tgk artis 'me'loncat2' atas tu x sanggup ler..selepas kitorg beredar pengacara (Nabil & Mek) kata ada lak Amy Search (kot..)..aahhh..x kisah ler asalkn kitorg x basah kena hujan...

waduhhh!! lapar bangat sih..!! ke mana kitorg mau singgahin...? so, sofi cadangkan g Zie's Corner...tepi Hotel Continental..

Chickep chop+ milo utk aku...spaghett+sherbert (ntah pe kebenda ni?..) utk sofi...
oopppsss..jgn lupa garam lebihhh...@#$%^& btol..!! asyk tergelak jer tgk muka sofi menahan kemasinan ibarat selautan garam 'pure'..huhu




clip masa Nubhan nyanyi lagu "Terima Kasih Cinta"
walaupn aku x minat sgt Nubhan ni tp aku tertarik ngn lagu "Terima Kasih Cinta" ni jer...

(tetiba jer aku tringt kawan aku yg minat sgt Nubhan ni..so aku SMS dia..Motif?? saje bg jeles..ahaks!!
Aku : aku tgk Nubhan kat Syahbandar
Kawan aku : wei, kirim salam!!
***