huhu..bosan btol arini..petang tadi takde kelas...tak tau nak watper...
last skali jalan2 naik bukit besar jer (sesorang..)
huhu..start dr 5.45pt-7.15mlm..huhu..2 kali turun-naik bukit tu..

sambil jalan2, aku perhatikan semua benda di sekeliling..pohon..lumut...pakis...bangunan dari jauh...manusia...

ramai yg jalan2 naik bukit tu yg agak2 berusia..ada gak yang muda...kanak2 pun ada...

*SUBHANALLAH....*


atas jambatan duyung menghala ke Bukit Besar,Kuala Terengganu...atas moto ni...

baru je nak naik bukit ni...jalan2 jer sambil menikmati alam sekitar.....budak kecik pun naik skali

ni stop kejap kat tengah2 tu..nampak cantik jer..apa lg..'snap..snap..."

akhirnya sampai jugak kat puncak...macam dapat tengok seluruh terengganu jer....nampak sungai..laut..bangunan...kerete kecik2 jer...

'snap..snap..' sun shines behind the cloud..

pokok senduduk ni ingtkan aku zaman kecik2 aku kat kampung dulu...orang kampung wat mcm antibiotik..(ubat kuning a.k.a iodin) cuma tampal jer kat luka...

tak tau lak pe nama pokok ni..masa aku mandi sungai..kitorang guna daun ni sebagai sabun...campur air skit...ramas2 sampai kuah buih.....ahaks...nature resource..

cendawan kayu ni saje je aku snap...mcm menarik jer formasi cendawan tu..huhu..

di puncak bukit....menikmati persekitaran...aku sendiri disini..tanpa satu yg pasti..

atas moto nka balik dah..masih sempat snap...bulan sabit di waktu senja...

p/s : sentiasa ler bersenam utk kesihatan diri sendiri...STAY HEALTHY MALAYSIANS...!!!!!