Pheww~......letih btol arini....petang tadi wat eksperimen mini projek.... petang tu berbuka kat Sri Wangsa, Padang Midin bersama housemates..meriah gak... lepas berbuka puasa ada ler aktiviti sampingn.....hehhe.. kekadang je kitorang lepak sesama macam ni....nanti sibuk dengan assignment lak...
huhu...my Betta splendens, may this fish rest in peace..huhu...becoz of failed experiment...

haaa..ni ler kat Sri Wangsa, Padang Midin...masa ni dh berbuka dh...aku jer sibuk amik pic...kui3..

ni ler juadah berbuka puasa kali ni..nyum3.....

housemates aku pn sibuk amik gambar sebelum makanan menjadi sisa..heee..

aik?? terkejut ker orang belakang tu..tak prasan lak...anyway kitorg possing jer...

Sri Wangsa...aku bg 2 Bintang dr 5..huhu

selepas berbuka puasa, kitorang solat maghrib dan isyak kat Masjid Putih SultanZ ainal Abidin..ramai ler jugak..penuh parking tepi jalan..

Tak habis lagi kenyang berbuka tadi..kitorang gi minum root beer float kat A&W lak....hehhee

bulan yang agak2 mengambang malam ke-18 puasa...cepatnyer kita berpuasa....sejauh mana kita menghayati bulan ramadhan al-mubarak ni..sama2 muhasabah diri..huhu
~~~